AlbanyPrimo

Stel je even voor. Wat is je voornaam, wat verzamel je, wat doe je voor de kost en waar kom je vandaan (dan weten we wie alles voor onze neus weg rooft).
Post Reply
User avatar
AlbanyPrimo
Posts: 6
Joined: 26 Mar 2023, 13:34

AlbanyPrimo

Post by AlbanyPrimo »

Na zaterdag een geslaagde Spring Meet bijgewoond te hebben, heb ik ook maar besloten mijzelf aan te melden hier op het forum.

Ik ben Marwin, 30 jaar, studeer voor een Associate Degree in Automotive Engineering. En ondertussen ben ik sinds ongeveer 2 jaar fulltime aan het werk met uitlaatsystemen en turbos voor grote Amerikaanse dieselmotorfabrikant. Een groot gedeelte van mijn leven draait dan ook om auto's en autotechniek, en dat is heel mijn leven wel geweest.

Van kinds af aan heb ik met autootjes gespeeld en heb ik in verschillende schalen modellen verzameld. Hoewel het spelen minder is geworden (dat doe ik nu liever met de modellen in schaal 1:1), is het verzamelen alleen maar toegenomen. Exacte aantallen weet ik niet, ik moet nog steeds een goede inventaris doen. Maar een grove schatting is toch wel meer dan 1500, waarvan de meeste Hot Wheels zijn. Daarnaast heb ik 6 "echte" autos.

Gezien ik als kind ook enkele 1:24 kits heb gebouwd (met verschillende resultaten), kreeg ik toen ook het idee om sommige van mijn Hot Wheels een ander kleurtje te geven. Ik was dus al redelijk jong met customs bezig zonder dat ik zelf door had wat het voorstelde. Doordat ik een aantal jaar terug weer actiever ben gaan verzamelen, ben ik op online voorbeelden van customs gestuit. Waaronder wat prachtige voorbeelden van dit forum voordat die offline ging. Vorig jaar ben ik zelf ook bezig gegaan met customs en een restauratie. Met twee van die customs heb ik ook in de Custom Contest meegedaan afgelopen zaterdag. Die zal ik in de Custom Corner nog wel posten.

En dan de naam, waar komt die naam AlbanyPrimo vandaan? De gamers onder ons herkennen hem misschien. Bij gebrek aan een goede bijnaam en het niet willen gebruiken van mijn echte naam op allerlei platformen, heb ik uiteindelijk maar de naam van een gave auto in de Grand Theft Auto reeks gekozen. De Albany Primo is grotendeels gebaseerd op de 90s Cadillac Seville en is een van mijn favoriete auto's in het spel:
media-c83b10e3.jpg
media-c83b10e3.jpg (129.92 KiB) Viewed 888 times
User avatar
'32 Ford
Posts: 29
Joined: 11 Jan 2023, 18:26

Re: AlbanyPrimo

Post by '32 Ford »

Welkom aan boord 👍
VetteEd
Posts: 83
Joined: 14 Nov 2022, 21:14

Re: AlbanyPrimo

Post by VetteEd »

Hoi Marwin,

Ook welkom hier!
User avatar
Old Chevy Technician
Posts: 38
Joined: 15 Nov 2022, 04:23

Re: AlbanyPrimo

Post by Old Chevy Technician »

Welkom 👍
'56 Chevrolet, The Hot one's even Hotter!
Post Reply